25 June 2008

Mcm2 Tul Dugaan

Hmm.. mcm2 tul dugaan nk gi HK ni. Bdk2 ofc aku, sorg2 x sihat. Ada yg demam, skt mata, anak sakit, hsbnd msk msk ward. Aku pun termasuk gak dlm golongan tu tp aku xlah demam. Cuma aku xtau mcm mn aku leh jatuh pengsan kt dapur umah aku 2 hari lepas. Semalam aku dtg keje gak walaupun bdn aku sakit sgt sbb terjatuh kena kt rak dapur mlm tu. Tp semlm aku amik half day. X larat arr aku. Habis luka kt blkg bdn aku ni dan arini aku tgk lebam nya dh makin besar. Aku rasa kepala aku pun terantuk gak sbb sakit kt blkg kepala ni. Esok dah ler nk gi HK. Apakah maksud semua ini?

Td tgk website Hong Kong Disneyland, skrg ni musim ribut plk. Perasaan risau dh mula dtg ni. Dah lah kt negara org. Aku harap xde pape lah yg berlaku kt sana. Doakan kami semua selamat ok..

No comments:

Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker