13 October 2008

Musim Rumah Terbuka


Puasa dh lepas..... raya pun dh lepas tp Raya Puasa umat Islam beraya selama sebulan. So time ni lah ramai kengkawan, sedara mara buat open house. Penuh gak ler hari minggu dengan jemputan. Setakat ni aku dpt gi open house sedara mara je, x smpt nk gi beraya umah kengkawan lg. Nanti klu aku ada ms aku singgah ler umah sesapa yg bertuah tu.


Hari Sabtu lps, my MIL pun buat open house merangkap skali kenduri tahlil dan kenduri pertunangan my SIL. Aku & my hubby blk terkezut gak ler sbb igt kan wat sederhana je, rupa2nye meriah sungguh. siap ada pelamin untuk bertunang lg. Sib baik ler panggil caterer, xde la jenuh aku nk turun ke dapur je. Tp after majlis pun kena kemas2kan jugak apa2 yg patut. Penat jgk ler... dh ler hubby aku adik beradik dia x ramai, cuma 3 org je. Itupun adik ipar aku yg lelaki tu ngan his wifey xde. Kenalah aku sebagai menantu yg sulung membantu my PIL dlm majlis tu. Walau mcm mn pun syukur juga ke hadrat Ilahi sbb majlis tu berjalan dgn lancar. Itu pun tido dlm kul 1.30 a.m sbb sibuk borak2 ngan ngn PIL.


Gmbr majlis bertunang tu nanti aku upload kt sini, kena mintak ngan SIL aku dulu sbb kamera aku ada problem aritu. Syg sungguh xdpt amik gmbr. Huhuhuh..... rugi plk rasanya.

No comments:

Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker