08 April 2009

Kembali Ku Di Sini

Inilah Ammar (Bdk Debab)


Dah lama tul aku x update blog. Baru je msk keje mgu lps slps sekian lama aku bercuti di rumah. Cuti bersalin lah beb (2 bulan). So kembalilah aku di sini untuk menyambung kembali keje2 dahulu. Bila keje dah mula byk mmg susah skit lah aku nk update blog (malas pun ada gak... hehehhe).



Aku selamat bersalin pada 30/01/2009 di Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM). Lahirlah baby boy yang sihat seberat 3.1 kg. Bos aku siap bg msg kata kenapa baby x kuar 29/01 sbb nk sama tarikh dengan b'day dia. Heheheh.... nak wat camna bos, dia nak kuar jugak 30hb. Itupun kena induce nak bagi baby kuar cpt sbb air ketuban dah pecah tp still x rasa sakit. Tp alhamdulillah, akhirnya selamat juga my baby keluar untuk lihat dunia yang fana ini. Gambar baby nanti aku upload untuk tatapan kengkawan k. Be patient.....





Sepanjang aku bercuti, mcm2 cite yg aku dgr. Ramai gak staf yang akan berenti keje dan ada juga dah berenti. Tp mmg sayang lah, otai2 sume dah xde. Skrg ramai bdk baru kt ofc aku ni. Sume adik2 belaka... hehehhe. Boleh ke diorg cacth up cepat keje2 ofc ni.... boleh kot. Tp yang penting bykkan bersabar k.

1 comment:

SyahNas80 @ Nana said...

welkem back dear.... hehe

Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker