31 January 2011

Semangatku kini bermula




Hi all,
Bulan ni adalah bulan Pertama (January) kita di dalam tahun 2011. Ni pun dah hujung bulan ... Hehehehe. So aku nk mulakan semula sesi berblog ni. Tahun lepas jer baru 2 entry je aku update. Itu pun awal tahun dan akhir tahun. Hmm.. Tahun lepas adalah tahun yang paling malas nk update blog. Tp tahun ni aku akan cuba mengisi semula ruangan diariku ini. Tahun lepas byk sbnrnya nk bercerita, ada suka dan ada juga yg duka. Tp disebabkan kemalasan yg mmg dah terserlah, so mmg x ber update ler blog aku ni. Hehehhe... sbnrnya tgh syok layan FB. Teruk jgk penangan FB ni eh. Bkn tu jer, ada gak keje ofc yg byk, slalu blk lmbt. Blk keje plk terus jadi part time worker plk kt company lain. Nak tambah duit pendapatan la katakan. Mana sempat nk jenguk blog sendiri. Xpe, next time aku cite mende ni eh. Skrg aku tgh bersemangat nk meng update blog aku ni. Aku rasa templete ni sesuai dengan jiwa aku. Klu aku dah bosan nanti aku akan tukar templete yang lain plk.

No comments:

Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker