11 February 2011

Alahai sian anak2 Ummi


Harini my girl demam tp dia tak macam demam pun. Dia tetap aktif seperti biasa. Musykil juga lihat anak aku begitu. Boleh lagi berlari2, melompat2 dan tetap kacau adik2... Itulah dia my girl, walau mcm mn x sihat pun dia boleh tahan.



Alkisahnya, semalam balik dari keje rutin harian my girl bila aku blik rumah ialah mesti buat peace. Boleh lagi gelak2 dan bergurau senda. So mmg x expect pun dia demam lagi. Lepas solat Maghrib dia kata dia sakit perut. So aku pun amik minyak kayu putih nak gosok kt perut tp bila sapu je minyak tu mmg terasa bahang panas. Aku suspet dia demam then terus amik temperature dan mmg sah dia demam. Alahai siannya anak Ummi. Bila aku cakap dia mmg demam secara automatik dia jadi lemah. Hmmm.. pysco ni hehehe. Terbantut nak baca Iqra' malam tadi.


Si Boy plk, malam tadi mungkin dia salah makan sbb badan dia naik bintik2 merah. Si Boy ni mmg dari kecik alergik. Alergik dia sentiasa berubah2 dan di rumah mmg kena standby ubat tahan gatal. Kalau tak asyik menggaru jer sampai luka. Sian juga anak Ummi sorang ni.


Dan x lupa juga buat si Adik, sian jugak dengan Adik ni sbb dia kena tido dengan bibik malam tadi. Hehehehe... alahai sian anak Ummi.


No comments:

Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker