17 February 2011

My boys Demam



Ammar



Imran (Adik)


Hmmm... kakak baru jer elok dari demam dan selsema, cuma batuk jer ada lagi bakinya. Start malam tadi si Boy (Ammar) ngan Adik (Imran) plk demam. Panas sungguh lah haih badan diorang tu. Sorang tido sebelah kiri dan sorang lagi tido sebelah kanan aku. Malam tadi, aku xyah pakai selimut pun xper walaupun pasang kipas kuat sebabnya bahang panas badan2 my boys tu dah boleh cover kesejukan aku. Si Girl dah mmg tido lena diulit mimpi dah. So, disebabkan my boys tu demam, mlm tadi aku mmg x dpt tido lena. Kejap2 jaga tukar lampin si Adik, then bagi ubat demam, batuk dan selsema. X lama lepas tu plk aku terjaga sbb si Boy plk meragam. Aku pun bangun lagi sekali gi bagi dia makan ubat demam, batuk dan selsema. Kesiannya diorang, kerana kasih seorang ummi, aku turutkan jugak karenah anakku yg demam tu walaupun byk kali turun naik tangga. Penat jugak okeyyyy.... tp demimu anakku Ummi rela.


Kasih Ummi terhadapmu wahai anank-anakku tiada bandingnya. Ummi doakan kalian cepat sembuh.

No comments:

Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker