12 May 2008

Alamanda

Ari Ahad yg lepas aku & hubby bw my girl gi jln2 kt Alamanda. Saja jer nk gi sbb dah lama x gi Alamanda. Lgpun my hubby dh janji nak bawa aku & anak jalan2 sbb dia xdpt bw we all gi Johor ari Sabtu tu. Alah... lgpun dia blk ari xkn nk ikut kan, klu tido sana aku ikutlah kot...hehhehe. Sampai kt Alamanda igt nk gi mkn dulu tp jam baru kul 12 lebih, perut pun kenyang lagi, so we all jln2 kt luar Alamanda. Rupanya aku xtau pun ada air pancut kat luar tu. Selama ni dtg duk beli brg then terus blk. Ni lah dia gambar air pancut tu....








Tgk tu my girl....Leka tul tgk air pancut

Mana nak pegi tu sayang...

Sempat lagi posing bersama



Ayah..... wake up !!!!!

Baik punya landing... heheh... my hubby kepenatan, baru balik dr Johor. Sian kt dia x cukup tdo.



Hmm... time to lunch. We all actually nak mkn kt Cozzy House tp tutup plk sbb dah pindah kt tmpt lain. So no choice cari ajelah restoran kt dlm alamanda. My hubby suh mkn dulu sementara dia jg my girl. So aku pun ternampaklah satu restoran yg menarik perhatian aku. Nama Restoran tu Restoran Lemongrass Cafe. Aku gi mkn sengsorang jer. Kena mkn cpt2 sbb after that nk gi Carrefour plk, nk beli brg dapur skit. Ni lah dia restoran tu...

Lemongrass Cafe

Special menu



Asam Laksa (RM6.90). Sedap gak laksa ni, cubalah.


Beli air mineral jer sbb tekak dah sakit. Opss... lupa nk letak sudu. Sudu kt tangan aku sebenarnya.... hehhehe

3 comments:

Anonymous said...

lor..awat tak makan sesama zura..boleh gilir² jaga baby..

dah besar dah dia..tp mmg muka ayah dia la..kurus je cam zura

Cheyzu said...

Klu mkn sesama xleh nk concentrate mkn sbb baby lasak xnk duk diam. Tp hsbnd dtg gak rasa sesudu dua laksa tu, then smbg blk jg baby. Hhehehe.... Hsbnd bg can kt zr mkn dulu.

Betullah Jue, muka dia ikut ayah dia cuma bdn mmg ikut zr slim melim lah katakan... heheehe :p

zamri abdullah said...

ANAK MAK BIASE LA..MESTI LA IKUT MAK DIE KAN...

Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker