16 May 2008

Jemputan

Mgu lepas, aku dpt jemputan perkahwinan dr member aku, Herry dr PD. Dia ni member ms matrik UMS dulu. Igt lg dia kt aku. Hehhe.... Herry, thanks for your invitation. Sorry xdpt dtg sbb Herry pun bg tau last minute. Arini jemput...esok nk kawin.. mn dan. Kad pun tarak anta...cuma call je & bg alamat by SMS. Anyway, thanks to remember me. Semoga Berbahagia hendakNya & cepat2 dpt zuriat k.

Jemputan dari Bad


Smlm plk aku dpt kd jemputan dr ofcmate, jemputan pertunangan. Majlis tu hari Ahad ni (18/5/08), xtau ler dpt dtg ke x sbb blk kg that time Bakal tunang dia pun member kitorang gak. Aku mmg dh lama tgu diorang berdua ni nk bersatu. Aku suka tgk pasangan ni. Hehehe... nmpk cool jer. Bad & Din..... Selamat Bertunang.




Jemputan dari Ina

Aku juga dpt jemputan Majlis Perkahwinan teman sekolah dulu. Dia hantar by post. Majlisnya plk pd ari Sabtu (07/6/08), wat kt Rembau. Hmm pasangan nya duk kt area umah mertua aku aje. Bolehlah kot gi 2 umah skali. So, Haslinna & Azrin.... Selamat Pengantin Baru. Insyaallah aku akan dtg umah nko, nko kan member lama aku yg selalu terpahat kat hati aku... ceehwahh.... hehhe ikut trade mark Halila. Aku suka...




::pasni turn sapa plk yer yg akan bg jemputan kt aku????

No comments:

Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker