20 May 2008

Dinner @ Meridien Hotel

Last friday, my family dinner kt Hotel Meridien kt area Bangsar. Perghh... mmg best, best sbb dibelanja... hahahhaa. Adik ipar aku yg belanja, mmg dia dh lama nk belanja kitorg tp x kesampaian lg sbb memasing bz jer memanjang. Kt situ smpt gak lah aku snap bbrp keping gmbr. Ni antaranya.....

Masuk2 jer nmpk ni, cantik kan. Ini bukan perhiasan taww, ni coklat. Ada white choc, dark choc and normal Choc. Ari tu amik Strawberry celup ngan choc...perghhh... mcm siti plk.


Indian Food

Tgklah... mcm2 mknn ada kan. Klu nk amik gmbr mknn satu2, mmg x ckp gak memory card digicam aku ni. So aku amiklah gambr sumenyer termasuklah si chef tu haa...



Chinese Food

Sbnrnya aku nk amik gmbr mknn jer tp chef tu dh siap berdiri tgk smbil tersenyum. Aku pun snap ajerlah. Tgklah.. muka chef tu pun x clear. Hhehhe... amik gmbr x ikhlas lah kot ni. Ya Ampunnnnnnnn.....

Japanese Food

Biasalah ni makanan Jepun, Sushi mesti ada kt mn2 hotel. Tp time ni dh x byk choice dah sbb aku amik gmbr pun lps perut aku kenyang. Hahhaha.....

Children klu dtg kt tmpt ni mmg suka bila tgk this side sbb nyer mcm2 pilihan ada yg menarik perhatian diorg tu. Mcm2 junk food ada.

Dessert

Kt sini x byk dessert mcm kt KL Tower. Biasa2 ajerlah dessert kt sini.


Dah alang2 nk belanja, adik ipar aku tu sbnrnya mmg nk kenalkan kawan lelaki dia yg special tu kt BangLong dia (my hubby ler). So, ini majlis sesi brkenal-kenalan lah ni. Aku pun nk gak tau bakal biras aku kan.. sib baik umo dia muda setahun dr aku. klu x aku pgl nko aku nko aku jer. heheh


Bakal Adik Ipar

Ni lah bakal biras aku (adik ipar). Insyaallah klu jodoh panjang, berkekalanlah hendakNya. Semoga mereka berbahagia. Muka Chinese look kan sbb dia pun sama gak keturunan Cina mcm hsbnd aku. Nenek aku Cina, bdk ni plk atuk dia yang Cina.

Sempat lg my girl tu posing ngan maksu dia.

No comments:

Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker