26 May 2008

Mimpi Ngeri

Malam td aku bermimpi perkara yg x pernah aku alami. Bila aku bangun dr tido, aku menangis teresak2. Huhuhu.....Aku rasa Hari Kiamat hampir tiba, takut betul rasanya. Hbs semua bangunan runtuh sbb Allah dah turunkan puting beliung. Hbs ranap segalanya..terdengar suara org2 yg meminta tolong, menangis, anak2 kecil yg terpisah dr ibu & ayah... ish.. klu igtkan blk mimpi ini mmg aku nangis. Apakah maksud mimpi ini???? Aku sedey....... Ya Allah, ampunkanlah segala dosa-dosa hamba2 mu di dunia ini. Wahai manusia di luar sana, bertaubatlah sblm dtgnya bala bencana yg tidak diduga. Skrg ni pun mcm2 kita dgr mala petaka di negara-negara jiran. Aku harap, kita semua dijauhkan segala bala bencana yg Yang Maha Esa.

No comments:

Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker