27 November 2008

Aktif nya Baby Dalam Perutku Ini !!!!

Sekejap jer usia kandunganku pada hari ini mencecah 30 minggu 4 hari (Nak masuk 8 bln dh). Pejam celik...pejam celik tgl lg 2 bln je aku akan lahirkan anak dlm kandunganku ini. X sabar rasanya nak tatap wajah baby ni. Rasa mcm x tahan plk dia duk dalam perut ni. Bukan apa, kelasakan dia dlm perut mmg betul2 terserlah mcm x sabar dah nk keluar tgk dunia ni. Kerap betul dia bergerak sampai perut aku pun dah senget-benget dibuatnya. Klu lah aku boleh rakam mesti korang terkejut. Tp xlehlah nk tunjuk kt umum. Aurat aku tu...Aduh x tahan..... aktif sangat. Jgn ler dia kuar nanti hyperactive... cukup2 ler kakak dia je yg aktif sorang. Dulu si kakak xdelah seaktif ni masa dlm perut. Tapi bila dah keluar mcm2 benda dia nak buat, x boleh duduk diam langsung walaupun seminit. Ada je benda dia nk usik. Mulut aku ni asyik pot-pet2 jer kt umah. Penat tul membebel tau... Mcm mn lah second baby ni nanti. Hopefully... baby ni sihat walafiat & mudah ler nak jaga.

Gambar ini bukan aku k tp hanyalah ciplak semata-mata. :D

2 comments:

SyahNas80 @ Nana said...

heehe syok je dengar cheyzu tgh pregnant.... nana ni teringin sangat2 tapi lum ada rezki ar...

anyway nana doakan cheyzu selamat melahirkan baby yang comey ....

Cheyzu said...

Tq Nana.... Meh sini cheyzu pas kan kt Nana. Pasni bleh ar merasa peknen macam mana...hehhehe

Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker