05 December 2008

Bag For My girl

Sejak 2, 3 hari ni my girl sibuk duk ungkai brg nak cari paper bag nak bwk gi umah baby sitter. Siap suh aku cpt siap lagi. "Ma... cpt ma..." sambil duk kendong kan paper bag kt lengan dia mcm mak datin. Mula2 pelik gak aku sbb x pernah dia wat mcm tu pepagi. Tp aku senyum jer tgk gelagat my girl tu. Kalau dah nama anak perempuan, mmg x lps ler nk ber 'make up' bagai kan. Cuma kali ni, dia dh pandai nak beg untuk gi jenjalan. Klu xde beg untuk dia, alamatnya beg aku ler yg jd mangsa dia. So, tghr td, aku teringat kt my girl terus pegi beli beg kecik dia. Disebabkan dia suka gaya mcm mak datin, aku pun belikan beg untuk dia.

So, balik umah boleh bagi dia mesti dia suka. Lg pun dia dh ada accessories mcm bedak, sikat rambut, spek, cekak rambut, getah rambut dll lah... Nanti klu yg second baby plk, kena byk plk beli keta & motor mainan sbb dijangkakan akan dapat baby Boy. Alhamdulillah, dpt gak sepasang. Kalu dua2 pompuan, nk beli barang mesti nak sama.

Mula2 nak beli beg sandang mcm ni tp tgk my girl tu x suka sandang beg, so aku cancel beli beg mcm ni. Dia kan suka gaya mak datin.... hehhehe

2 comments:

eriey said...

hehe..bes dpt baby gurl,sy dua2 hero.
aktif kemain.

Cheyzu said...

Tu lah, mmg seronok klu ada baby girl. Rambang mata bila tgk baju2 dgn accessories nya. Then boleh jd teman berbual gak. Ni yg second baby plk insyaallah dpt baby boy. Ha..tu mmg akan jd geng ayah dia lah tu. :D

Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker