05 December 2008

Bulan Tersenyum

1/12/2008 aritu, tetiba aku dpt msg dr abg aku (Bang Lang). Bunyi msg dia mcm ni..... "klau tgk ke lgit skang ni... Kita akn nmpk s'olah org tsyum.. Spt ni.. : )". Aku pun pelik gak apsal dia bg msg kt aku mcm tu.. aku igt dia gurau2 je... so aku xdelah balas msg dia tu. Tp sbnrnya perkara ni mmg benar2 terjadi. Cuba tgk ni.....

Yang kelihatan mcm mata tu adalah planet Venus & Jupiter dan yg tersenyum tu adalah bulan. Sungguh teruja bila tgk video ni. Inilah yang dikatakan keajaiban ciptaan Allah s.w.t kerana Dia lah yg mencipta alam semesta ni.

2 comments:

Anonymous said...

mmg pun terjadi zura..memula kan, mak ju sms suh tgk bulan, mama kata bulan tersenyum..ada dua bintang atas dia..

kitaorg jenguk la dari flat..mmg tak nampak..pastu kebetulan lak kuar kejap, alhamdulillah dpt la nampak ngan mata..tapi time tu bulan mcm duduk dkt kaki bukit je..pastu igt, time blk nnt je la nak amik kan..

lepas 20 minit kemudian..dah takde dah bulan tu :(

siap masuk berita lagi pasal ni..

subhanallah

Cheyzu said...

Tu la jue, mmg terang dan nyata. X payah nak bersuluh lg. Huhuhu.... terasa mcm hari nak kiamat jer..

Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker