14 April 2008

My Hubby Dah Kluar Spital

Alhamdulillah, My Hubby dah selamat keluar hospital ari Sabtu ari tu (12/04/08). Aku gi jemput my hubby petang Sabtu tu & bw my baby girl skali. Nasib baik abah ada, temankan aku gi spital. Klu x, jenuhlah aku nk melayan kerenah my girl tu dlm keta. Mana taknya, baru duduk dlm keta 5 minit dah sibuk nk berdirilah, nak duk ngan atuk dia lah, then nk kaco aku bw keta. Sabar ajelah... Nk bg dia senyap dan duduk diam2 dlm keta aku umpan dia gula2.... heheheh.... baru senyap. Tp lps hbs jer gula2 sibuk blk ngan gelagat dia yg tak reti duk diam tu. Dah lah time tu hujan lebat giler... dr Bangsar ke Hospital Pantai Indah amik masa dlm 2 jam perjalanan. Mmg jam plk time tu....Ish rasa cam lama jer lg nk smpai. Sampai kt area pandan Indah plk, banjir. Patut ler sume keta bw perlahan. Tinggi plk tu air naik... terpaksa lah redah jer sbb dh xder jln lain. Nk wat U turn pun xleh. Byk nyer dugaan masa tu, tp berkat kesabaran akhirnya sampai juga kt spital tu.



Sampai jer kat ward, my girl terus peluk my hubby. Hilanglah kerinduan my girl pada ayah dia. Hampir seminggu gak my hubby duk spital. Aku apa lg snap ler gmbr anak beranak ni, termasuklah cucu & atuk.


Alah... malu-malu plk my girl ni.


Balqis & Ayah

Balqis & Atuk

2 comments:

Anonymous said...

macam makin kurus anak zura..ikut gen zura kut..kurus..

comeyy si balkis nih

Cheyzu said...

Dia ni makin lasak... sbb tu bdn x bape nak naik...

Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker