16 April 2008

TMC, Bangsar

Semalam aku 3 beranak gi Pasaraya TMC, Bangsar lps Maghrib sbb nk beli brg dapur. Byk gak brg dapur yg dh hbs. Mcm2 gak beli, habis gaklah RM200++. Hehehe... hubby aku yg bayar. X aper ye syg next time ayang plk kuar duit k. Hidup suami isteri ni kan kena selalu bantu membantu. Brg2 basah aku xmau snap lah sbb dh msk dlm peti ais dh, x kan sume brg yg aku beli aku nk letak dlm blog ni kan.. tp yg lain2 tu aku snap gaklah. :D



Snickers

Satu untuk abang dan satu untuk aku. Tp bleh plk my hubby buat lawak, "sbnrnya abang beli dua tu mmg khas untuk abang (ckp sambil tergelak). Aku igtkan dia nk ckp beli 2 mmg nk bg aku satu. Ceh.... tp aku amik gak satu bw gi ofc. Hehehhe....

Twisties untuk mkn dpn TV. My Hubby mmg suka gak mkn junk food tp jgn mkn dpn anak sudahlah. Mknn ni kan x elok untuk anak yg ingin membesar.

Mini Nestle Product

Drpd aku bg my girl mkn junk food, baik aku bg dia ni. Lgpn Xder bhn2 yg boleh menjejaskan tumbesarannya. My girl pun mmg suka....

Lepa Sandwich (Lady's Choice) & Roti Gardenia

Bestnya bila mkn dgn roti, cubalah.

Kopi Kapal Api

Aku dah agak dah, my hubby mesti nk beli stok minuman. Smpt lg dia amik Kopi Kapal Api & ada juga 2 jenis Kordial. Sapa2 yg dtg umah aku, ckp aje nk minum apa, nanti kami buat. Hehhehe.... tgk stok gak klu ada. Nanti kitorg bg senarai minuman yg ada k. Boleh buka Coffee House ni :D

Selipar Asadi

Selipar ni for my girl. Suka dia dpt selipar baru, yer la selama ni asyik pakai kasut jer mesti boring nyer.

Durian D24

Mahal siot durian ni. byk ni jer dh RM15 tp aku beli jgk walaupun mahal sbb dh lama x mkn durian. Tp ms aku beli tu dia nk tutup kedai, so dia cuma jual 1 pkt RM5 jer. Aku pun belilah dua pkt (RM10). Sdp isinya.... klu dpt buat bubur kacang hijau ni kan best. Errmmm... bestnya...

2 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

salam kenal...same la cam akak, kalau dah tolak troli tuh, x sah la kalau time bayar tu x cecah RM200, tu pun kdg2 lebih jugak...

Cheyzu said...

Betul tu kak... Ish susah btl nk budget. Ada jer benda lain yg berkenan kt hati ni... lumrah manusia kan... hehhe.. nafsu shopping kot.

Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker