11 April 2008

Meeting..meeting..meeting..



Lama dah aku x update blog ni. 2, 3 minggu kebelakangan ni aku asyik bz jer. meeting sana... meeting sini... hehehe tp aku bkn lah org kuat, sj je nk memeriahkan suasana. Itu pun sbb bos yg suh aku attend that meeting, wat presentation & amik minit mesyuarat. Fuh.. penat tau... last week, ari Rabu meeting kt KKM, Putrajaya. Ari Khamis, Jumaat dan Sabtu kat Hospital Selayang plk. Then semalam (10/04/08) meeting blk kat KKM, Putrajaya. Gambar ni adalah tempat pelawat (bilik menunggu) sebelum berjumpa dgn KSU, KKM. Meeting pasal isu yg sama tp still xder apa-apa keputusan. Aku x mau lah cite pasal isu apa kat blog ni. Biar aku ngan bos-bos jer yg tau apa cite sebenarnya. Tp meeting yg kt KKM, Putrajaya tu yg tension skit. Bengang giler sbb last minute ada perubahan. Balik jer ofc Bos besar aku suh check tekanan darah, mana lah tau tiba-tiba lak kena darah tinggi lepas blk dr meeting kt KKM. Hehehe… nak tergelak pun ada tp aku tetap check gak. Tp bukan tekanan darah tinggi tp tekanan darah rendah plk. Hehehe… apa cite? Maybe penat kot dan x cukup rehat.

No comments:

Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker