11 April 2008

My Honey Warded




Huhuhuhu.... sedih arr... My lovely Hubby Admitted kt Hospital Pantai Indah, Pandan Indah pd ari Isnin ari tu (07/04/08). Baru umo 33 thn dah kena darah tinggi. Ini kes sbb stress kt tempat keje lah ni. So skrg ni dia warded kat sana tingkat 3/A323. Dah msk 5 days dah termasuk arini dia warded. Bilalah dia boleh keluar? Actually, dr said he will discharge on Wednesday but postpone on Thursday. Then, postpone again on Friday. Hopefully he will discharge today.




His dauhgter missed him so much. Yer arr dh 5 ari x jumpa, mana x rindu. Aku pun ari2 rindu kat dia walaupun tiap2 ari jenguk dia kt spital tu.



Actually, aku pun terasa penat 2,3 minggu ni sbb ada meeting, nak wat presentation lg, jenguk hubby kt hospital, blk umah amik anak plk, layan anak dkt umah dan buat plk keje umah. Dah aku berdua jer kt umah. Pagi-pagi dh kena anta anak gi umah baby sitter then gi ofc. Penatnya, hanya Allah swt ajer yg tau. Sampai aku kt ofc pun boleh tertido. Jgn aku yg admit kt spital sudah....

Kesian jugak kt Hubby sbb kena celebrate besday (09/04/08) kt spital. Aku x smpt nk beli kek, cuma dpt bg dia besday card jer (aku beli yg ada lagu skali). Sib baik dia x kecik ati, maybe dia tau aku penat. Thanks honey, nanti lepas keluar spital, kita celebrate sama-sama k. Muaaahhhh....Sayang dia....

Anyway, hopefully my hubby sihat walafiat hendakNya bila dah keluar spital nanti. Pasni kena jg mkn minum dia betul2. So x bleh lah dia nk mkn gulai ayam msk cili api, favourate food dia tu slalu.... hehehhe...

No comments:

Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker