21 April 2008

Epi nyer dpt Sauna Pants

Hheheh.... jgn terkejut, skrg Sauna Pants dah menjadi milik aku. Sukanya.. aku, x sabar nk pakai malam nanti. Harap2 kempislah skit my tummy ni sebarang 1-2 inci. Aku jumpa agent ptg td, so friendly lah minah tu. Aku dah menambahkan lagi seorg kawan dlm hidup aku. Syoknyer.... Dia minta aku jd agent gak. So sesapa yg berminat tu klu nk beli, order jer kt aku dan aku akan kautim dpt lg harga murah. Nak tlg member lah kan...... apa salahnya. Ni bukti pembelian aku yg ada dlm genggaman eh... di atas meja aku. Hehheeh......



3 comments:

Cheyzu said...

Mlm td aku dh cuba, oklah. Ceh.. siap ukur dulu sblm pakai. Lps pakai ukur blk adalah kurang 1/2 inci. Kena pelan2 kayuh lah kan... klu pakai dlm 45 minit jer mn nk dpt result terus. Mlm ni nk guna lagi biar lemak2 yg ada dpt dikurangkan. Tp mkn pun nk kena jg gak.

Unknown said...

salam...
saya dah lama nak cari mende nie... tanya semer yg jual semer kata tak jual lagik... ada contact lagi tak org yg jual... n nak tau keberkesanannya and harga. email me to : cik_yatiey@yahoo.com

Cheyzu said...

Salam Mimi, thanks jengah blog cheyzu. sorry ler lmbt reply... dulu harga sauna pants yg sy beli RM180 tp xtau ler skrg regenya bape. Nanti sy tanya dulu kt agent k.

Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker