15 April 2008

Stok Minuman

Aku ngan hubby selalunya gi hypermarket mesti beli stok minuman. Mcm2 jenis kitorg beli sbb nya naklah rasa setiap ari tu berlainan perasa kan. Takkan slalu nk minum teh ngan kopi jer kan. Nanti boring plk. Kat sini aku share gak lah stok yg slalu kitorg beli. Penuh gaklah dlm kabinet stok minuman tu. Ermm... yg mn satu pilihan hati?




Kopiko 3 in 1
Air ni aku lom minum lg, hubby baru jer beli tp dia dh mimunlah. Ini stok terbaru kt umah.

Cafe Nova
Using Arabica Coffee Beans. Yg ni kurang manis, klu nk manis tambahlah gula lg.



Old Town White Coffe (3 in 1)
Ini mmg aku & hubby nyer favorites drink. Ada mcm2 perasa. Original ada, Hazelnut White Coffe ada & White Coffe Can Sugar pun ada.



Milo Fuze Ais Kool
Ini pun our favorites gak sbb senang, letak air sejuk pun boleh. Namanya pun Milo Fuze Ais Kool kan. Milo Fuze yang biasa tu dah hbs stok, so xdpt lah nk upload kt sini. Next time, aku gi beli lg.



Instant Cereal Spirulina


Minuman ni untuk kesihatan. Cholesterol free, ada bijirin, oat, jagung, beras perang dan yg penting spirulina. Sape2 yg ada kolesterol tu, bleh arr minum minuman ni. Ceh... promo plk.

Cocoa Rich 365 days
Ini minuman coklat yg mmg pior. Sedap... cubalah. Lebih kurang mcm Hot Chocolate Cadbury jer.

1 comment:

Ansof86 said...

its difficult too fine cocoa rich 365 days now...

Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker