18 April 2008

Sauna Pants







Ni lah Sauna Pants yg aku cari-cari selama ni. My bos pun sibuk tanya aku dh beli ke belum Sauna Pants ni. Dia mcm berminat jer... nk hadiah kan kt wife dia kot...hehehe. Kebanyakan agent yg jual ni kata stok dh abis. Tp aku dpt call sorg agent smlm dan dia kata maybe ada stok.... hehehe syoknyer..., so next week dia akan confirm kan ngan aku. Aku nak sgt sbb aku nk shape blk body aku ni... hehehehe. Aku ni xderlah gemuk cuma tang pinggang ke bwh ni mcm ada lemak skit, especially kt my tummy. Shape pun mcm lari jer... kawan aku kata aku ni dh kurus tp xderlah kurus sgt. Aku rasa diorg ni yg makin berisi kot... hahahah. Kebanyakan org yg pakai benda alah ni kata mmg elok, selim..melim lg... so aku pun nk try dan aku x kisah pun nk kuar duit untuk slimming. Byk gak tujuan Sauna Pants ni antaranya untuk:
Kecantikkan :-
a) Mencantikkan kulit
b) Mengempiskan perut yang buncit
c) Dapat menjadikan tubuh lebih kemas dan membentuk semula pinggul secara semulajadi
Lepas Bersalin :-
a) Mengecutkan perut, rahim, paha.
b) Menyembuhkan luka-luka dalaman, serta menjadikan ibu lebih bertenaga dan cergas.
Pelangsingan Badan :-
a) Membakar lemak (sehingga 600 kalori),
b) Mencairkan selulit dari luar sama seperti berjogging sejauh 5km
c) Berkesan untuk menguruskan badan.
d) Tungku moden (elektronik)
Kesihatan :-
a) Mengurangkan kesakitan anggota badan,
b) Sakit urat, sendi, sengal-sengal tulang,
c) Menghilangkan tekanan dan perehatan otot.
d) Meningkatkan sistem kardiovaskular dan sistem imunisasi badan.
e) Menghilangkan toksik dalam badan seperti aluminium, cadmium, lead dan mercury.
f) Meningkatkan tahap metabolisme, melancarkan pengaliran darah,
g) Memecahkan lemak yang berlebihan, mengurangkan penyakit jantung, strok dan darah tinggi serta anti-penuaan.

No comments:

Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker